Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Snyggast i stan?! ;)

Kategori:

img_2699 (MMS)

Nu har jag baskemej en hårfärg som jag aldrig haft förut och troligtvis inte så många andra som haft heller. En helt ny färg på marknaden. Kul!! Hårbotten är infärgad, medan längderna fortfarande är blonda. Är jättenöjd och har verkligen världens bästa frisör..!! <3 Det är inte bara håret jag är nöjd med i dag. Fint väder, trevligt på jobbet och nu har jag dessutom ett helt nystädat hem. Me like..!!  I morgon är det fredag som alla vet. Jobbar senpass och sen ska jag ut och äta och dricka vin med lilla Linda. Mycket trevligt..! Ska dessutom vara så wild and crazy så att jag ska måla naglarna illröda, för att de ska matcha läppstiftet som jag ska ha i morgonkväll. Jag SKA våga använda det..!!!  Nu ska jag vila mig. Kolla tv och som sagt - måla naglarna..! Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: