Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Tandis..

Kategori:

646 kronor för 15 minuter hos tandläkaren. Då blir man ändå sponsrad med 150 spänn av staten. :( Lite trött blir jag allt... Jaja, nu är jag kollad och fick MVG. Ett år till nästa gång...

Annars har dagen varit okey. Jobbat med våra webbsidor och det är kuuuul. Skulle varit och fixat fransarna efter jobbet, men hon var sjuk så det blev långpass på gymmet i stället. Nu har jag lagat Gulaschsoppa och jobbat lite med vårt matteprojekt på jobbet. Ska bara stryka lite kläder tills i morgon, men annars blir det en lugn kväll.

I morgon är det årsmöte i Lärarförbundet. Lite nervös, eftersom jag ska sitta som mötessekreterare. Längst fram på ett jävla podie.. Usch..! Fattas väl bara att jag dessutom inte blir omvald. ;D

Nä.. Nu ska jag stryka..


Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: