Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Thåström - mannen i mitt liv?

Kategori:

Gårdagen bjöd på diverse olika saker. Var ju ledig och inledde dagen med ett pass på gymmet. Har fått för mig att jag ska kolla hur snabbt jag kan springa 2 kilometer och i går stannade tiden på 12 minuter. Måste ju vara okey för en kärring? ;) Sen åkte jag hem och käkade lunch och duschade och sen var det ju dags för den beryktade magnetröntgen, som jag faktiskt varit lite nervös för. Det gick jättebra och nu är man ytterligare en erfarenhet rikare. Man åkte in på en "bår" i ett stort rör och där var man tvungen att ligga helt stilla medans apparaten fotograferade skavankerna. ;) Det tog en kvart, ungefär och nu ska jag bara vänta in resultatet.

Efter träning och läkarbesök var det dags att åka in till Bengans för att få Thåströms autograf. 40 minuter i kö, men det var det såååå värt. Jag hävdar att på min autograf gjorde Thåström ett hjärta när han gjorde "å" . Jag har rätt, det vet jag!!

Efter autografskrivandet hade jag bestämt "dejt" med världens bästa Totte och hans kompisar på The Flying Barrel. Jättetrevligt!! Det måste vi nog göra om..!

Promenad bort till Trägår´n och sen drog mannen, myten, legenden igång - THÅSTRÖM!! Fy faaaaaaan, så bra det var. Grym spelning! Den lever jag på länge...

I dag har jag varit på gymmet och toppat 2 kilometerstiden. Bara med 20 sekunder, men ändå. Är nöjd med formen och hoppas den håller i sig. Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt. Är ju som sagt var lite mycket den här perioden nu...

Ha en superduperdag...!! Puss!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: