Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Tröööööööttttttttttt.....

Kategori:

Ok.. Ytterligare en 12-timmarsdag på jobbet. Tyckte jag klarade halva dagen rätt så bra, trots sommartidsomställningen. Meeen... efter halva dan, när det var dax att sätta sig vid datorn för att jobba med mina utvecklingssamtal så slog tröttheten till. Lyckades ändå få gjort en hel del och det känns toppen.

Annars har det inte hänt så mycket. Har precis satt mig i soffan efter att ha käkat och duschat. Nu ska jag inviga ett av mina nya nagellack - ett orange.. Kan bli hur fräckt, eller hur fult som helst, men om man ska förnya sig så är det väl ingen idé att mesa? Ska ju bli spännande om det kommer matcha min nya hårfärg på torsdag. Usch..! Vill vara blond... :(

Nähäpp... Fram med lacket! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: