Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Vååååår..!!

Kategori:

Vad lycklig jag blir när jag ser krokusar - löjligt, men sant.. Det innebär att det är vår. FAKTISKT!! Firade denna upplevelse med att beställa ett par nya vårskor. Ett par grå Palladium-kängor. Är kär i dem innan jag fått dem. Ska vänta en vecka till, men sen ska jag ställa bort alla vinterskor och boka tid för däckbyte på bilen. Då ÄR det vår på riktigt, har jag bestämt.

Annars har dagen förflutit lugnt hittills. Tog en liten sovmorgon och åkte sen till gymmet. Körde ett gott pass. Härligt... Nu måste jag nog låta bli vinet några veckor, för jag har fått världens vin-plöffsmage... Det är det värsta att låta bli. Är ju så gott med vin. Jaja.. Vill man vara fin får man lida pin, heter det ju.

I morgon är det måndag igen och jag börjar halv sju. Hatar att börja tidigt på måndag morgon, men det är väl bara att gilla läget. Ska sitta och diskutera lönekriterier för Lärarförbundets medlemmar dessutom i morgon och då är det väl bra om jag är pigg och alert? Har i alla fall läst på, så jag känner mig fint uppdaterad.

Nu ska jag kolla på skidskytte och ta det allmänt lugnt. Ha en fin söndag och njut av VÅREN!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: