Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Vårdagjämning

Kategori:

Då är det väl vår nu då? Som jag tjatat..! Yippie..!! Så fort det blir vår blir jag sugen på att köpa nytt och göra nytt och... och... Bara lite nytt, helt enkelt. Till helgen tänkte jag i alla fall köpa lite vårblommor och plantera i mina utekrukor. Lite nytt där... Sen ska ju jag få en ny hårfärg nästa torsdag - lite nytt där. Är dessutom sugen på att köpa ett RÖTT läppstift. Är nog mer än vanligt vår-skadad. ;)

Beställde mig dessutom ett par kompressions-tight att träna i när jag satt vid datorn i går. Tydligen ska de vara jättebra och transportera bort slaggprodukter och syresätta blodet och allt var det var. Tänk så jäkla snygg jag kommer att bli. Det förstår man ju..!

Annars har dagen varit bra. Anlände till Lärarförbundets expedition strax före 08:00. Gjorde en lååååång lista på allt som jag var tvungen att hinna med i dag och hann med allt - nästan!

Åkte till gymmet och där flyter det på fint. Körde rygg och axlar och gick där och småfnissade åt lite olika lustiga människor som vistas där. Att snyggingen var där gjorde ju inte saken sämre.. ;)

Åkte hem och käkade lite uppvärmda rester från lördagens middag. Var ju godare i lördags om man säger så..

Nu sitter jag febrilt och försöker komma in på Skatteverkets webbsida, men de har tydligen ett internt serverfel..! Faaaaaannnnn... Vill ju kolla min skatteåterbäring!!!! Morr!!!

Så.. Lite längre blogg i dag. Håll till godo..! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: