Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Århundradets kortaste AW ever?

Kategori:

I går var det ju fredag som ni alla känner till. Hade en riktigt bra dag på jobbet med både snygga snickare och besök av brandman och brandbil som alla barnen fick titta på. Jättetrevligt! Hade dessutom planerat in en AW med gamla tjejgänget på Black Pearl klockan 18.00. AW´n blev ju inte riktigt som planerat när en av flickorna ringde klockan 17.00 och sa att typ ingen kunde utom hon och jag. Eftersom vi båda hade duschat å fixat till oss gick vi ner på stan en sväng ändå. Grejen var ju den att jag hade bestämt att köra, vilket innebar att det blev ju inte så mycket party när bara en av oss drack nå´t. Var hemma strax efter 22.00!!! :D Haha..

I dag har jag varit på gymmet och när jag kom hem tog jag tag i att städa badrummet. Det är väl inte så jobbigt egentligen, men nu bestämde jag mig för att städa bakom badkaret. UUUUUUSSSCCCCHHHHH!!! Fan, vad sunkigt! Sen tog jag resten av huset när jag ändå var i farten. Nu ska jag kolla på Anna Skipper från i torsdags och sen ska jag nog unna mig ett glas vin eller två. Tacos till middag och sen bara slapp. I morgon är det en tur på golfbanan inbokad och då SKA jag sänka mig. Det har jag bestämt!!

Nä.. Nu är det Skipper-tajm!

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: