Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Dejt med flickorna.

Kategori:

I dag var det dax för träffen med gamla tjejgänget igen. I dag samlades vi på Pascha lounge och jag åt i vanlig ordning Caesarsallad. Jag är för jävla enkelspårig. ;) I alla fall så hade vi i vanlig ordning förbannat trevlig. Tänk att man kan fnissa som när vi var 15 varje gång vi ses? Haha.. Kul som tusan är det i alla fall. För övrigt har det varit en bra dag på jobbet. Enda eländet var väl att nyckeln till vår vattenkran på utsidan är borta, vilket gör att jag inte kan koppla på vattenspridaren åt barnen. :( Får ta med mig den jag har här hemma.. Vi måste ha vatten!

Nu sitter jag i soffan och förbereder mig för Anna Skipper i vanlig ordning. Sen får jag väl orka sitta uppe och heja på Loreen. Det är ju fredag i morgon, så det får jag väl orka.

Näh.. Nu ska jag kolla FB! ;)

Puss..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: