Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Elchocksbehandling..

Kategori:

Då var det äntligen avklarat nere i Varberg. Fast ett tag kändes det som om jag inte ens skulle komma ner till sjukhuset. Tydligen hade de valt att göra beläggningsarbete på E6, vilket gjorde att de ledde in trafiken genom Veddige. Det tog typ 100 år och för alla er som känner mig så vet ni hur jäääävla stressad jag blir när jag upptäcker att jag kommer att bli sen. Ringde ner till sjukhuset, men inget svar. Givetvis! Kubbade till medicinavdelningen där jag skulle anmäla mig och sen visade sig att jag skulle typ 2 kilometer in i sjukhuset där den avdelningen jag skulle till låg. My God, vad stora sjukhus är när man är sen. 15 minuter försenad kunde de i alla fall börja med undersökningen.

Själva undersökningen gick till att de satte fast lite olika sladdar på först vänster arm och hand och sen höger. Sen skickade de in stötar, som typ från ett elstaket på jättemånga olika ställen. På detta sätt ser de tydligen om det ligger nerver i kläm och om det är det som i så fall orsakar "ontet" i handen. Blev kurvor på en skärm av detta och nu ska dessa kurvor analyseras inne på Sahlgrenska. Nu får jag vänta och se vad som händer.

Efter sjukhusvistelsen fixade jag mina fransar och sen åkte jag till gymmet. Efter gymmet åkte jag hem och städade och nu har jag verkligen förtjänat soffan och Anna Skipper om en stund. I morgon ska jag till Laholm med Lärarförbundet, men jag ska se till att undvika E6 mellan Veddige och Varberg Norra.. ;)

Ha en bra kväll. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: