Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

En helt vanlig onsdag.

Kategori:

Rätt skönt faktiskt med vanliga dagar. Det som inte är fullt så skönt är alla morgonpigga pippisar som vaknar 04:00 på morgonen och väcker mig. Det är inget roligt vårtecken. :( Nåväl, kom upp nästan när klockan ringde, trots att jag var halvt död och sen var det dax för jobb till klockan 16:00. Drog till gymmet och i dag sprang jag för första gången på länge på löpbandet. Foten höll åtminstone den halvtimmen jag sprang. Det känns bra. Tog en kvart på cykeln också för att vidga mina träningsvyer lite. :D

På väg hem hämtade jag mina nya golfkläder som jag beställt på Stadium. Ett par svarta byxor och en grå fleecetröja. Har ju bara kläder som funkar när solen skiner, känns det som, så det var läge att handla lite nytt.

I morgon drar jag ner till Varberg för att göra den där testen och efter det har jag en dejt med "frans-Mia". Dax att fylla på fransarna igen. Sen tänkte jag både hinna träna och städa här hemma, men dagen är ju lång.

Ha nu en bra kväll, det ska jag ha. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: