Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Glassköp..

Kategori:

Jävlig rolig rubrik, eller hur? ;) Grejen är ju det att bara kunna hinna sticka iväg på rasten och köpa en glass är jävligt roligt. Som ni förstår har jag varit på expeditionen i dag, annars hinner man inte sån´t. Nåväl.. Vi gick till glassaffären i parken och där stod jag och yrade om smaker och dittan och dattan när tillslut tjejen som jobbade frågade: "Är det Ann-Britt?" Öhhh..? Ja, det var det ju.. Och när jag tittade riktigt noga, såg jag ju att det var lilla Amanda. En av mina allra första elever från Hammeröskolan. Herregud, jag vet ju att de är stora, men kollar fortfarande på 1.20-höjden när jag tänker på gamla elever. Riktigt kul att se henne och hon kom till och med ut ur kiosken för att ge mig en kram. Jag har inte varit jävlig mot alla barn, alltså.. ;)

Just det ja.. Anlände först till expeditionen i dag och skulle slå av larmet. Det pep inte, så jag antog att det inte var på.... Det var det! Jäääääävlar, vad det lät.. :D Hihi..

Åkte till gymmet efter jobbet och sen var det dags att åka hem. Första jag gjorde när jag kom hem var att byta till sommartäcke. Höll på att avlida av värmeslag i natt och inte faaaan blev det bättre av 03:54-pippin i trädgården...Helt omöjligt att somna om, så det var bara att vänta in att klockan skulle bli 06:10. Hoppas på bättre sömn i natt...

Nu ska jag kolla garderoben inför morgondagen. Dags att stryka nå´t somrigt. Just det - Heja sol, men hata raka benen!! :(

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: