Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Golfvirituos i vila?

Kategori:

Hade ju höga förhoppningar inför dagens golfrunda, eftersom jag faktiskt har varit riktigt duktig de senaste veckorna. Insåg ju redan tidigt på rundan att det givetvis inte skulle gå så bra i dag. Eller.. Bra och bra.. Riktigt skitdåligt faktiskt. Riktigt långa, fina slag rakt ner i vatten eller i ett träd eller i ett dike. Typ i 13 hål!! De sista 5 hålen gick det bra. Fy fasen vad besviken jag var. :( Nya tag en annan dag, men jag är ju anmäld till en del tävlingar och det hade varit skönt att slippa vara till allmänt åtlöje just då.

Nu är jag i alla fall hemma och inser att trots dåligt spel, så har solen åtminstone gjort ett bra jobb. Skönt att inte vara likblek i alla fall. Resten av dagen ska jag nog göra så lite som möjligt, tänkte jag. Fixa naglarna och göra käk, men sen inget mer. Får ju vila lite inför måndagen. :D

Nästa vecka bjuder på en rätt blandad kompott. Jobb, planeringsdag på jobbet, Varberg och undersöka handen samt Laholm med facket på fredag. Dessutom ska jag hinna att träna och göra mina fransar på torsdag. Blir nog en intensiv vecka, antar jag. På fredag är ju dessutom sista dagen man kan söka det jobbet som jag har sökt, så antar att man borde få någon form av besked efter det om hur det gått. Tänk om jag får det? Då måste jag ju ta ställning till om jag verkligen vill ha det. Usch, så jobbigt!!!

Nu ska jag gå och skära lite broccoli och förbereda middagen. Broccoligratäng med kassler. Kan bli bra, eller dåligt. Det märker vi..

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: