Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Härliga soooooooool!

Kategori:

Det är inte klokt vad solkåt man blir så fort den lilla gula, runda saken tittar fram. Det måste vara det bästa som finns med solsken? Blir ju bara lycklig..!! Skyndade mig hem från gymmet och slängde på mig bikinin och sen blev jag liggandes på altanen. Kändes som jag hade semester, men sen insåg jag att jag visst ska jobba i morgon. Tidigt, dessutom. Fast jag ska ju till bästa Christina och klippa mig och dra i ny färg, så det blir ju bra.

Färg, ja.. Det har jag visst fått av solen också. Häääärligt!! Hoppas nu vädret håller i sig ett tag.

Har precis lagat grymmenyttiga middagen som kompensation för flera dagars slarv med mat och glass och vin. Parmesanöverbakad kycklingfilé med ljummen quinoasallad. Gott som tusan, faktiskt. Fast så var jag ju jäkligt hungrig också, då är ju allt gott! ;D Det blir även lunchlåda tills i morgon.

Nu funderar jag på att sätta mig på altanen en stund till. Eller så kanske jag fått nog av sol i dag?

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: