Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Laholm tur och retur...

Kategori:

I dag åkte vi alltså ner till Laholm, ordföranden i Lärarförbundet här i KBA och så jag. Jag ingår i ett nätverk som heter "Lärorik förskola" och det är några träffar per år. Nu var den i Laholm. Var först inte helt motiverad, eftersom när vi var i Göteborg sist så tyckte jag att det var mest gnäll och inget kreativt. Gnället kan jag lixom redan. I dag var det tvärtom.. Bra diskussioner och mycket som jag kunde ta med mig tillbaks till Kungsbacka och vårt arbete med förskollärarna här. Bra, bra.. Att vi dessutom blev bjudna på en god lunch gjorde inte saken sämre. Tyvärr är ju inte vägen dit världsrolig, men det går ju an när man har någon att tjöta med.

Efter Laholmstrippen åkte jag till gymmet och körde ett fint cardiopass. Cyklade som faaaaaaan i 45 minuter. Fuskade lite rygg och axlar, men ändock.. Nu är det rosévin och kräftor som gäller och sen får man väl kolla lite hockey. Just nu kollar jag på The Players och undrar var Rickie Fowler är?

I morgon blir det en sväng på golfbanan. Hmmmmm.... Jo, i morgon blir det bra.. ;)

Puss på er...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: