Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ledig dag nummer tre.

Kategori:

Ställde klockan och drog till gymmet vid 10. Det var dags att köra ett långpass i dag när det är lördag och allt. Hade dessutom ambitionen att tvätta och städa bilen, men efter att ha tränat och handlat så tog den ambitionen slut. I stället hamnade jag i soffan och där har jag tydligen varit största delen av dagen i dag. Jag är en himla rolig tjej, verkligen. :(

Det blir inget vin i kväll. Tre dagar i rad får räcka. Dricker Cola Zero. Rätt äckligt, faktiskt. Dessutom är det ju tävling i morgon igen och då får jag väl vara sober. Hoppas på bättre väder än i torsdags.. :D Däremot har jag köpt två kakor Lindts choklad som jag ser fram emot att testa. Det blir en fin efterrätt till grymmeburgarna jag har svängt ihop. Goda, starka med mycket chili. Klyftpotatis till det, så är det nästan gott nog åt Nobelfesten. ;)

Satt och kollade på lite andra bloggar här på Blogg.se. Mest för att kolla hur andra skriver och om de har roligare liv än vad jag har. Inte då.. Jag är visst inte så tråkig som jag verkar ändå. :D

Funderar på att göra som stora delar av världens befolkning - kolla Champions leaguefinalen. Äh.. Vi får se. Jag hänger väl på FB och kollar klädsajter i vanlig ordning istället.

Puss på er..


Just det ja.. Bilden är min vinst från golfen i torsdags! :)

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Verkligen värd 8 timmar i regn...

    2012-05-19 | 20:45:53
  • Ambjitt säger:

    Haha... Jaaaaaa.... ;)

    2012-05-19 | 21:57:37

Kommentera inlägget här: