Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Min nya väska....

Kategori:

Tänk vad lite som gör mig lycklig. I dag är det exempelvis min nya väska som gör mig glad. Fick besök på jobbet av en av våra gamla föräldrar som säljer väskor, smycken och annat smått och gott. Hjälpte henne att packa upp och då såg jag den - min nya älskling!! En liten, cerise väska med en stor blomma på. Helt underbar och helt oumbärlig! ;) Köpte även ett nytt armband som var riktigt rart. För övrigt har dagen förflutit på lugnt, trots jobb mellan 06:30-18:00. Sitter ju med i Forsgläntans "festkommitté" där vi ska planera årets sommarfest för personalen. På en måndag... Den 11:e juni. Jäddrar, vilket röj! Hahhaa..

I morgon har vi en hel planeringsdag och det vetefan om jag orkar. Det känns bara som om vi tjötar om samma saker hela tiden och inte kommer nå´n jävla vart. Tugg, tugg, tugg... Nåväl, det är kanske dumt att gnälla INNAN vi haft dagen? ;) Efter det får jag nog åka till gymmet och avreagera mig..

Nu ska jag slappa lite och sen får jag nog kolla lite hockey. Näh.. Jag är egentligen inte intresserad, men jag får väl vara lite patriot.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: