Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Nöjd!

Kategori:

Först och främst var det ju kul att Sverige tog hem Mello i går kväll. Segt att det höll på till halv ett, med tanke på att jag skulle upp 06:00 i morse för att spela en golftävling. 08:00 var det dags att starta. Jag fick givetvis traska bort till hål 13 och börja där. Fint väder och trevligt sällskap i bollen, gjorde att rundan blev riktigt trivsam. Närmare fem timmar senare kom vi till slut in och då visade det sig att jag hade gjort en bra runda. 68 slag! Riktigt nöjd med min insats. Ännu mer nöjd när dessa 68 slag räckte till vinst i C-klassen. Kul..!!

Helgen har i helhet varit riktigt bra och det är ju tur, för nu är det två helspäckade veckor som väntar. Mycket fackligt arbete och diverse kurser. På torsdag drar jag till Växjö, men innan dess ska det hinnas med en hel del. Tror min träning kommer hamna lite i skymundan, men jag får väl överleva detta.

Nu ska jag stryka lite till morgondagen.


Puss!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: