Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ny dag, ny utbildning..

Kategori:

I dag var det dags för skyddsombudsutbildning nere på stadshuset. Det är väl alltid intressant, men jag lär väl mig inte speciellt mycket på dessa tillfällen. Kul att man faktiskt kan lite, men ändå bra att få det repeterat. På lunchen gick vi till Tio Pepe och det enda glutenfria alternativet var nå´n form av makrill i senapssås. Det verkade ju okey, så jag slevade upp ett lass... Med 238494050660504 stycken ben i!!! I helvete heller att jag kunde äta det!! Som tur var har de bra salladsbuffé och fisk och skaldjurssoppan var god! :)

Efter kursen var det ääääääntligen dags att åka till gymmet igen. Fasen vad gott att få komma dit igen. Låter som jag inte varit där på hundra år, men det känns nästan så. Nu dröjer det till nästa gång igen, beroende på kurser, golftävlingar, kalaser och student... Jag får väl uthärda.

I morgon åker jag till Växjö på sekreterarkurs. Kul med kurs i sig, men faaaaan, 25 mil!? Orkar fasen inte köra. Tråååkigt och jag får gå upp svintidigt.

Nu ska jag packa lite och sen får jag väl kolla på Zlatan och grabbarna.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: