Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Nyklippt..

Kategori:

Då var man med frisyr igen, så gott! Jag har verkligen världens bästa frisör. Vi har skitroligt när jag är där och jag är alltid helnöjd. Är nästan mer väninnor, känns det som. Efter frissan åkte jag till gymmet, men blev bara bölig. Har ju så förbannat ont i den jävla handen, så jag kan ju inte ta i som jag vill. Nu har jag ju dessutom slarvat med det där förbannade bandaget, men nu har jag varit på apoteket och köpt nytt så jag får väl skärpa mig nu då.

Annars har jag haft en bra dag. Sol och härligt. I morgon ska jag vara på facket och på kvällen ska vi på föreläsning om IKT i förskolan. Är väl inte helt sugen på att sitta mellan 18-21, så jag hoppas det är bra. Sen är det ju fredag igen och då ska jag på aw på Black Pearl med gamla tjejgänget. Ska faktiskt köra efter förra lördagens rip-off med taxi och tältpriser. Får försöka hålla lite i ekonomin känner jag. Levern kanske tackar mig också?

Näh.. Nu då? Packa väskan för i morgon.. Antingen gym mellan jobb och jobb, eller också fika med en gammal kompis. Vi får se vad som händer.

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: