Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Onsdagfredag...

Kategori:

Då var det långhelg igen. Hurrrraaaaaa...!! Haft en riktigt hektisk dag nere på expeditionen med mycket att göra och många telefonsamtal. Tiden bara rusar iväg när man är där. Kul! Åkte till gymmet efteråt och nu har jag landat hemma och ska fira onsdagfredag med lite vin och ostbågar. :) Får ju inte bli för mycket, eftersom jag ska upp tidigt i morgon och åka till Borås och köra en 36 håls golftävling. Faaaaaaaaaaaaaaan, om det regnar!! Plaza Hotell är bokat för övernattning i Borås och tanken var ju en sväng på stan med käk på kvällen. Nu visar det sig att starttid nummer två för dagen är klockan 15:00, så innan man är på hotellet är det väl dax att sova! ;D

Då förstår ju alla ni typ två personer som läser min blogg att det inte blir något inlägg i morgon. Däremot kommer jag ju givetvis beskriva vinsten i detalj på fredag. ;)

Näh.. Nu ska jag mumsa ostbågar.


Puuuuuuuss!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: