Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Rätt så varmt,ja..

Kategori:

Fast det är faktiskt inte menat som gnäll. Jag älskar solen!! I dag tog jag fram vår vattenrutchbana på jobbet och jäklar vad kul barnen hade. Jag hade ju lika kul själv när jag spolade vatten på dem.. Kort dag på jobbet, slutade kvart i två. Åkte tilll gymmet.. Ja, jag inser själv att jag är tokig när jag åker dit i det här vädret! ;) Men, ja ja...

Tänkte ligga på altanen en timma när jag kom hem, men fick ge upp efter 40 minuter. Det var faktiskt för varmt. Var duktig och städade här hemma i stället och sen var det jäääkligt skööönt med en kall dusch. Körde ett konstigt middagsval i dag, dessutom... Blev så jäkla sugen på ostkaka och funderade på om den var glutenfri. Har inte käkat ostkaka på hundra år och hur kan man bara bli sugen på det?! Fick svängt in på ICA för ayy köpa en. Nu visade det sig att lättostkakan var glutenfri, men inte den vanliga. Så, lättostkaka fick det bli.

Nu ska jag göra i ordning mina naglar med lite färg. Har bara kört nagelstärkare nu i flera veckor och då kan jag ju inte ha färg på. Eller, jo det går ju.. Men eftersom stärkaren ska på varje dag, så blir det ju jobbigt.. Ja, ni fattar.. Nu ska jag i alla fall poppa till mig. FÄRG!!

Tänkte dessutom gå in på en av mina favvosajter och handla hem lite nya ansiktsprodukter. Inga rynkor i detta fejset, inte..! ;D

Puss på er...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: