Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Shitty måndag...

Kategori:

Vissa dagar är baskemej piss från sekund ett på dagen. Började med att pippijäveln väckte mig strax före 4 i morse och sen kunde jag inte somna om. När det var dax att gå upp 05:40 var jag trött som en disktrasa. Blörk! Alla småttisar var på plats i dag och jag undrar ibland vad som händer med dem på helgen? De är tamejfan överjävliga på måndagen. Pust! Dessutom hade vi en omgång magsjukekräks uppepå detta. Ut i hällregn och skitväder och sen dessutom jobba till 19:00. Inte så att man jublar direkt. Nu överlevde jag ju dagen trots allt, men är jääääääääddrigt trött. Nu sitter jag i soffan med badrock och filt och myser. Blir lite TV och lite dator innan CSI, men sen blir det sängen - GARANTERAT! Upp tidigt i morgon igen och då ska jag sitta och jobba med webben. Luuuuuugnt och skönt.. ;)

Näh.. Jag är inte roligare än så här i dag... Eller.. Det är jag kanske inte någon dag? Hehe..


Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: