Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ska gottgöra gårdagens mesinlägg..

Kategori:

Ännu en hääärlig dag med sol. Det kan inte finnas något som är bättre än solsken? Skulle vara glass och choklad då, men sol kommer ändå på en hyfsad tredjeplats.. ;) I dag har jag varit väldigt aktiv. Inledde dagen med en storhandling på Ica Maxi. Najs med lite käk i huset igen... Nackdelen är ju att man är sugen på allt som finns hemma nu.

Åkte till gymmet och träffade 6 andra idioter där. Inte fullsatt precis.. Men vafan.. Man måste utnyttja autogirot. ;D

Fick köpt blommor till mina utekrukor och det blev så fint så fint. Å andra sidan var det ju inte svårt att bräcka förra planteringen. Vissna påskliljor och krokus.. :D Rensade även lite annat skrot i rabatterna, så jag har varit riktigt präktig i dag, minsann. Enda eländet med att vara ute i solen är att jag fått schyssta vattenblåsor på vänster axel. Funderar på om det är en biverkning av mina underliga mediciner? Har faktiskt ALDRIG fått sådana innan i mitt liv, så det verkar konstigt att få det nu?

Skit samma.. Har i alla fall njutit till fullo av sol och värme. Körde till och med lite medelhavsinspirerad middag. Grillad Halloumi med honung och tomatsalsa och sen blev det grillad ryggbiff med grekisk sallad.

Nu väntar jag in årets absoluta sprittillställning- Mellofinalen.. Tyvärr ska jag upp klockan 06:00 i morgon för att spela en tävling. Jävla taskig tajming.. Hur full kan jag bli i kväll utan att lida i morgon? Det återstår att se.. ;)


Puuuuuuussssss...... <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: