Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Solig golfdag? Va? Vad hände?

Kategori:

Ny ledig dag och ny tävling. Den här gången hemma på Gräppås. Solsken och vindstilla? Jamenar.. Va? Inte ens storm.. Gick ut 09:40 och i dag lyckades jag till och med träffa bollen. Jag är fortfarande i chock! ;) Behöver fortfarande gå i terapi för att inte få ångest över slag som är bredvid vatten.. Inte över - bredvid! Min hjärna klarar tydligen inte ens av vetskapen att det finns vatten i närheten. Jag träffar inte bollen då.. :D

Tog dryga 5 timmar att gå runt i dag, men vad gör väl det när solen skiner? Väl inne vid klubbhuset tog jag mig ett glas rosé för att fira att jag är en golfvirituos.. ;D Kanske skulle firat att jag hade skaffat mig en fin linne-bränna också? Näh.. Full på en söndag, det skulle sett ut det..

Pris i dag igen. Den här gången blev det presentkort på Värö trä på 1000 kronor. Jag får väl bygga en fågelholk eller nå´t.

Nu ska jag ta det lugnt i kväll och börja jobba upp nå´n söndagsångest. Vart tog min 4-dagars ledighet vägen?!!!


Puss på er..!!

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Ska vi bygga en lådbil och åka med till Skåne då eller...

    2012-05-20 | 19:58:24
  • Ambjitt säger:

    Fanns ju inga hyrbilar denna gången. :(

    2012-05-21 | 12:50:09

Kommentera inlägget här: