Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ställde mig på vågen i dag....

Kategori:

Har ju avlagt ett dyrt och heligt löfte till mig själv att INTE ställa mig på vågen. I morse fick jag nog någon form av knäpp, men jag drog fram vågen och ställde mig på den. Fy fan i helvetes jävla skit, vad jag väger mycket. Det ger ju mig en sådan jävla ångest, eftersom jag räknar varenda kalori och tränar och golfar varenda satans dag. Nu vet den intelligenta delen i min hjärna att muskler också väger, men övriga delarna av hjärnan ser bara en stor blobb. :( Depressionen är överhängande och nu krävs det antingen terapi för att komma över min skeva kroppsuppfattning, eller så får jag sluta att både träna och äta...

Dessutom har vi haft planerings/ utvärderingsdag på jobbet i dag och jag höll på att få ett bryt innan klockan 8 i morse. Jag vetefan om det är mig det är fel på, eller om jag bara tänker helt tvärtom. Nåväl, dagen blev rätt bra till slut ändå. I morgon är det jobb i barngrupp igen och då får vi väl se om dagen har gett någon förändring.

Jobb i barngrupp, ja.. Faktiskt sista dagen denna veckan. På torsdag ska jag ju till Varberg och göra den där "nervanalysen" av mina armar och händer och på fredag åker jag ju till Laholm med facket. Blir nog bra.

Resten av dagen i dag blir lugn. Ska ägna dagen åt soffan och att googla hur mycket muskler väger... Eller nå´t..

Ha en bra kväll.


Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: