Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Tisdag är avklarad..

Kategori:

Herreguuuuuud, vad dagarna rullar på. Fattar ingenting, ju. 15:e maj redan och ganska snart semester... Nåja, 7 veckor till, men ändå.

I dag har jag jobbat med våra webbsidor på jobbet nästan hela dagen. Gjorde lite gästspel i barngruppen under maten, men annars satt jag på kontoret i min ensamhet. Rätt tråkigt att vara själv, fattar inte folk som har sånt jobb varje dag.

Efter jobbet åkte jag till gymmet. Nu har jag faktiskt inte varit där sen i fredags, så det var gott att komma dit igen. Orkar jävligt mycket när jag varit därifrån ett par dagar, men antar att det kommer kännas i morgon. Speciellt i magen, körde lite extra där i dag..

Väl hemma var det dax för den kulinariska smakupplevelsen pasta och korv.. Mmmmmm... ;) Hehe.. Snabbmat, eftersom jag hade tänk att göra en liten snabbstädning i dag. I morgon är det ju nästan fredag när jag kommer hem, så då vill jag bara gotta mig. Nu är jag klar med det och har duschat och strykt lite kläder. Slapp i soffan som gäller resten av dagen...


Ha en bra kväll alla sötproppar! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: