Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Tredje blogginlägget i dag! :D

Kategori:

Då är jag i fas med mitt bloggande igen. Gårdagen avklarad och halva denna dagen. Bara resten kvar att berätta om då, alltså.. ;) Hmmmmm... Har det hänt nå´t i dag, då? Jo, förutom hotellfrulle och tanken på att mörda de jävla ungarna som hade rejs i hotellkorridoren med tillhörande skrik och deras föräldrar, så har jag hunnit med ett besök på gymmet. Passade på att sola där i dag, för tyckte allt att jag blivit väldigt blek. Borde ju varit brun av rost efter gårdagens fukt, men inte då.. ;D Sen att jag förhuvudtaget åkte dit idag, kan väl de flesta normala människor tycka vore konstigt efter 9 timmars promenad i går. Men jag har aldrig påstått att jag är normal...

Tog mig ett bad när jag kom hem och gjorde en ordentlig kärring-fix.. Peeling, inpackningar och allt som gör en snygg.. ;)

Nu har jag laddat ner gårdagens "Du blir vad du äter", så nu ska jag ha en TV-seans..


Hörs i morgon. Puuuuuussssssss....!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: