Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Två dagars uppdatering.

Kategori:

Slarv i går igen med bloggen. Sanningen är den att jag fastnade i mitt nya mobilspel i gårkväll och förträngde bloggen. Spelet heter Lords and Knights och är svinkul. Skaffa det inte, för ni blir beroende!! ;) Annars var gårdagen trevlig. Vi hade avslutning med föräldrar och barn där vi hade poängpromenader och barnen sjöng så man blev alldeles rörd. Jättefina presenter fick vi av de barnen som börjar skolan nu till hösten. Bland annat varsitt halsband, som de valt ut personligt till var och en. Kul!!

I dag har jag varit nere på facket. Var askulterande på stora samverkansgruppen nere på stadshuset. Intressant! För övrigt har jag hunnit med att handla födelsedagspresenter till släkten och gjort mina ögonfransar. Nu blir det välbehövlig vila i soffan. I morgon ska jag gå på en skyddsombudsutbildning och sen MÅSTE jag verkligen till gymmet. Blir typ bara en gång per vecka nu i två veckor, istället för 4 eller 5 gånger, som jag brukar.. Ångest!!!

Just det ja.. Om ni någonsin köper en ny, trendig, liten tub med blå klägg som man ska dosera i toastolen genom att sätta små kluttar med doseringsmåttet på förpackningen... Tryck inte för hårt..!! :D

Puss å kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: