Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Underbara solsken.

Kategori:

Herregud vad skönt det är när solen skiner. Det gör ju nästan ingenting alls att jag spelade golf som om jag vore helt ny på banan förut i dag. ;) Konstigt att man verkar vara helt obildbar inom vissa kategorier i livet. Jamenar: tänk om man hade övningskört i 6 år utan att bli bättre, eller om jag fortfarande hade lyft samma vikter på gymmet som för 6 år sen.. Nåja.. LIIIIITE bättre kanske jag är än vad jag var i början.

Annars är det en härlig söndag, sitter och slappar innan det är dax att hoppa in i duschen. Söndagen är ju enda dagen på helgen som jag är pigg, så det gäller att utnyttja dagen. I går somnade jag exempelvis i soffan klockan 21:30, man är ju en så´n kul tjej på lördagskvällen. :D Inte för att jag vet vad jag ska hitta på i dag, men ändå. Kul att vara pigg i alla fall.

I morgon har vi APT på jobbet mellan 17-19 och mellan det ska jag hinna med att både ha ett utvecklingssamtal och ett litet möte med vår "sommarfest-grupp" på jobbet. Slutar 16:00 i barngrupp, så jag har ju en hel timma på mig. Annars är det ju en kort arbetsvecka, tävling i Borås på torsdagen och här på Gräppås på söndag. Hoppas att jag spelar bättre än i dag då..! :P

Nu ska jag ta mig en dusch..

Puuuussssss....!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: