Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Det skulle ju vara solsken i dag?!

Kategori:

Vaknade av ett jäkla skitväder med regn och storm. Så jäkla deprimerande! Planen för dagen var gymmet och tvätt och städning av bil. Gymmet är ju fortfarande inomhus, så det gick ju att genomföra i alla fall. Insåg i dag att jag svettades ännu mer än vanligt, är det en effekt av fettkosten tro? Måste googla det sen...

Efter jag fick proppat i mig en lunch bestående av kaffe och grekisk 10%-ig yoghurt med valnötter, blev det uppehåll en stund så jag kunde städa bilen på insidan. Tar väl en sväng om Statoil i morgon och kör utsidan på lilla pärlan också. Om vädret tillåter, vill säga.

Nu ligger jag välförtjänt i soffan och har paddan i knät. Måste vara världens bästa uppfinning. My new love! Ja, den och min nya handväska. ;)

Dagens fettmiddag blir stekt lax med romsås och en matig sallad med fetaost i. Fett med fett, alltså. Tycker magen blivit lite plattare, men det kan ju vara en schysst inbillning. Fortsättning följer...

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: