Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ja, Totte det gick bra! <3

Kategori:

Jodå, tydligen gör tummen framsteg och jag får inte ha panik och tro att det ska gå så fort att bli helt frisk. 2-3 månader innan all rörlighet är tillbaka. Får fortfarande inte belasta tummen och jag ska "gnugga" ärren med ett typ kardborreband för att det inte ska bli känsligt i framtiden. Konstigt! :/ Nu mätte de upp att jag kan böja tummen 43 grader och den friska tummen kan jag böja 71 grader. Tillbaka igen om två veckor för ny koll. Tydligen hade en fraktur varit "bättre"..!

Nu ska jag ju inte ägna all tid åt att gnälla. Jag har ju ett liv med 9 friska fingrar också. Hihi..! Har jobbat som vanligt och haft en riktigt bra dag. Varit i skogen med de största barnen och det är ju som semester. Lugnt och skönt! Har hunnit med gymmet också, fast i dag hade jag ingen lust att åka dit. Det var längesen jag hade den känslan. Blev ett bra pass ändå.

Dagens middag blev fisksoppa, gjord på vispgrädde och crème fraîche. Riktigt mumsig, måste jag påstå. En dryg vecka kvar på testen nu.

I morgon och på fredag har vi styrelseutbildning. Ska bli kul. Hörs en annan dag.

Puss!

Kommentarer

  • Christopher säger:

    Det var skönt att höra! Den där fisksoppan låter god men jag undrar varför man har både grädde och cremé fraiche, inte fett nog med bara grädde eller vad? ;)

    Svar: Det är nog för att den ska bli lite syrligare i smaken. En smakfråga, mer än en fettfråga! ;)
    Ann-Britt

    2012-11-07 | 21:51:49

Kommentera inlägget här: