Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Jag har verkligen inget att skriva. Är tråkig.. Kanske ska börja fila lite på min önskelista till tomten? Eller ta kort på min gamla frimärkssamling från 1976 och blogga om den? ;D Fast den finns ju inte kvar, så det blir kanske inte så lätt.

Kategori:

Undrar vad andra bloggar om när de inte har nåt kul att skriva? Om sin frimärkssamling från 76, eller årets önskelista till tomten?

Jag orkar verkligen inte skriva om jobbet eller gymmet i dag igen. Ingen fettdiet har jag ju att diskutera heller.

Så.. Jag får väl lägga in små fina bilder på kattungar, eller skriva om att jag undrar hur stark min hemmagjorda glögg sen förra året är om två veckor när den ska drickas för första gången i år. Kanske kan skriva en rad om att jag tvättar idag igen? Eller att jag köpt en ormbunke som kräver 200 liter vatten i veckan? Den kanske jag borde sätta på tomten, så suger den upp all översvämning?

Jag skriver nog en rad om att jag börjar 08:45 i morgon och har en liten sovmorgon. Eller.. Kanske att de kommer och hämtar soptunnorna i morgon?

Nu kom jag förresten på en julklappsönskning: örhängen i vitguld! Det måste jag komma ihåg..!!

Nu ska jag leta upp en bild på en kattunge...

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: