Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ladies Night

Kategori:

Det blir ju jobbigt att ligga en dag efter i bloggandet hela tiden. Jag får ju skriva om både går och i dag. Ja, det ÄR jobbigt! ;P

Vi var ju på ladies night i går och det var riktigt trevligt. Vi träffades redan vid 5 på The Square för att äta och dricka lite vin. Mycket gott och trevligt!

Vi tog pendeln 18:47 för att hinna till "minglet" som skulle börja 19:30. Vi var i vääääldigt god tid. Utanför Scandinavium stod en jävla lång kö, full med tanter. Bara att ställa sig. Minglet vet jag fortfarande inte vad det var. Det stod lite folk med diverse reklamprodukter i gången, men jag hade ju tänkt snittar och champagne. ;) Vi gick ner och satte oss i baren istället.

Showen var riktigt bra, så det får nog bli en tradition. Var hemma vid 1 i natt och sen var det sängen som gällde.

I dag har jag varit synnerligen effektiv. Gick upp före 9, åkte till gymmet och körde ett härligt pass med kolhydratsork! :) När jag kom hem gick jag direkt ut för att putsa fönstren. Fy fan, vad skitna de var!! Det är verkligen inte perfekt putsade på något vis, men de är 250% renare nu än i förmiddags. Dessutom har jag ju tjänat på detta. Tänkte ju hyrt in fönsterputsare, så det innebär väl att jag får shoppa för de pengarna? Eller? Så ser jag det...

Nu har jag käkat köttfärssås och broccoli. Tänkte undvika allt för mycket pasta och sånt ett tag framöver. Får väl se när jag tröttnat på broccoli och övergår till enbart pasta och rostebröd! :D
Nu är det slapp i soffan som gäller resten av kvällen, skönt!!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: