Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Måndagsröj

Kategori:

I dag har jag kört en riktig röjardag på jobbet. Möblerat om och slängt en massa skit. Riktigt gott och nu känns det som om det är lite ordning. Den är väl högst temporär, antar jag. Men ändå.

Gårdagen ägnades åt att ligga i soffan och vara bakis. Skönt faktiskt. Ja, inte huvudvärken, men att slappa en hel dag. Så.. Vad gjorde jag då på lördagen? Jo, jag träffade drygt 20 personer som jag aldrig sett förr. Vi träffades klockan 18:00 på John Scotts pub på Avenyn. Hur kommer det sig att jag träffade 20 okända människor?

Jo.. Och nu kommer ni dö.. Jag spelar ett onlinespel som jag är smått besatt av här på kvällarna. Har hållt på med detta sen i maj och nu bestämde några av oss att vi skulle ses. Min första tanke var att det skulle vara 20 nördar, men det var vanliga människor.. Riktigt trevliga och vi hade riktigt skoj! Som sagt. Oväntat...!!

I morgon har jag min dag på Lärarförbundet och sen direkt efter så har vi avslutning på bowlinghallen med våra ombud. Lång dag!

Nu ska jag strax se Project Runway och sen blir det CSI. Soffkväll!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: