Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Mungbönsgryta?!!!

Kategori:

Gårdagen tillbringade jag mestadels på jobbet. Ja, sisådär en 13 timmar i alla fall. Tidigt pass, planering och föräldramöte. Rätt trött när jag kom hem alltså...

I dag har jag varit på Lärarförbundet och vi gick på en liten annorlunda lunch, kan man säga. Ingrid hade fått ett presentkort på "Yogaroom" och hon ville inte gärna Yoga, så hon bjöd med oss dit på lunch. Väldigt veggo och plingplong-musik. Det jag kunde äta som var glutenfritt var en mungbönsgryta med sötpotatis och kokosmjölk. Såg ut som gröngul gröt, typ. Smakade helt okey, men det blir nog inte morgondagens lunch. ;)

Har även hunnit med ett pass på gymmet och nu sitter jag i soffan och försöker boka bord till nån bra restaurang nära Scandinavium på lördag. Måste ju ha mat innan Ladies Night...

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: