Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Nystädat

Kategori:

Efter shitty arbetsdag nummer två den här veckan var jag väl inte jättesugen på att städa när jag kom hem från jobbet. Fast Gud så skönt när man är klar med eländet. Så nööööjd!! Det innebär att i morgon när man kommer hem så är det helg och inget annat. Slutar tidigt i morgon och ska ägna en bra stund på gymmet, hade jag tänkt. Nästa vecka blir det dåligt med träning. Jobbar sent på måndag, julavslutning med ombuden på tisdag och kurs i Löftadalen torsdag och fredag. Dessutom är det ju lite hemliga festligheter på fredagskväll om en vecka. Kul!!

Innebär dessutom att adventstjofräset ska upp nästa helg. Fint när det är på plats, men meckigt innan det är på plats.

Nu ligger jag i soffan och kollar på nåt tjockisprogram. Man får följa en person under ett år som får en coach som ska hjälpa personen att gå ner i vikt. Jag kunde ju haft en coach under mina tre veckors fett-diet, så kunde ni följt det på TV3.. :D

På lördag är det den 24:e, en månad till julafton! Wiiiiiiieeeee...!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: