Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Överskottsenergi?

Kategori:

Har haft en riktigt bra dag i dag, faktiskt. Varit i full gång på jobbet och varit riktigt pedagogisk. Mer än vanligt, alltså. ;)

Efter jobbet åkte jag till gymmet, men nu får jag snart sluta med fettdieten. Har tappat träningslusten och jag tror det beror på kolhydratsbrist. Nåväl, två dagar kvar.

I morgon är det dags för bästa Stina och ny hårfärg. Så gott att fixa till sig!

Sitter just nu och försöker hitta en fönsterputsfirma. Om jag inte får städat inomhus av nån, ska jag fanimej ha fönsterna putsade.

Puss på er!

Kommentarer

  • Christopher säger:

    Putsa fönstren själv din latmask! ;)

    Svar: Du ska vara stöttande..! Jag har ju ätit så mycket fett så jag inte kan röra mig! ;P
    Ann-Britt

    2012-11-15 | 17:44:52
  • Christopher säger:

    Aj då det glömde jag. Har din diet gått bra?

    Svar: Jag tror jag gått ner kilo. Väger mig ju aldrig. Sötsuget är borta, däremot har jag inte haft nån träningslust. Så.. Hmm.. Det funkar ju, men passar inte mitt synsätt på mat. Man ska unna sig allt och röra på sig istället..! :)
    Ann-Britt

    2012-11-16 | 00:30:02
  • @nsku säger:

    Hemfrid AB utför fönsterputs, samt veckostädning, storstädning, flyttstädningar osv.

    Svar: Ska kolla upp dem.. :)
    Ann-Britt

    2012-11-17 | 09:36:46

Kommentera inlägget här: