Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Sabaton

Kategori:

I går var det dax för Sabaton i Scandinavium. Riktigt trevligt, trots att jag kände stressen över att sluta 17:45. Kunde faktiskt kompa ut en timma, eftersom barnen gick hem.

Hamnade på hotell Opalen innan konserten. Det var typ det enda stället i närheten som inte var fullt med folk. Drack lite vin innan vi traskade bort. Vi dissade förbanden, trevligare med vin! :)

Konserten var bra, trots att jag var klädd i vit tunika och alla andra var klädda i nitar och kammobyxor. :D

Har även avslutat min fett med fett-diet. Skönt att koka gröt i morse igen och känna ork på gymmet. Så, sammanfattning av tre veckor:

+mindre sötsug
+nåt kilo lättare
- ingen träningslust
- sämre ork
-saknar frukt och kolhydrater
Funkar antagligen jättebra om man har en del att gå ner. Själv håller jag mig till filosofin "Ät allt och rör på dig". Nöjd ialla fall att jag fixade 3 veckor som bestämt.

I kväll är det middag på stan och sen Ladies night. Hörs i morgon! Puss!

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Intressant med dieten! Bra analys men det var väl det vi visste både du och jag, eller? Puss på dig

    Svar: Vi gjorde väl det..! ;) Puss!
    Ann-Britt

    2012-11-17 | 16:18:49

Kommentera inlägget här: