Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Sjukfrisk, eller frisksjuk?

Kategori:

Det har varit en underlig vecka. I tisdags hade vi ju avslutning med ombuden med bowling och julmat. Jag gjorde en strike och de är lätträknade genom åren. Så nöjd med min insats. Jag var hemma vid halv 10 på kvällen och efter att ha varit igång sen 8 på morgonen, så var jag riktigt trött! Tog en varm dusch och gick och la mig. När jag lagt mig så frös jag som tusan. Tog på myssockar och badrocken och frös fortfarande. När jag vaknade på onsdag morgon hade jag 38,1 i feber. Undra på att jag kände mig konstig på kvällen.

Smått panikslagen insåg jag att det är helt fel vecka att vara sjuk på. Tvådagarskurs med Lärarförbundet och festligheter på fredag kväll. Låg hela onsdagen för att kurera mig och i dag proppade jag mig full med preparat och åkte till min kurs. Känner mig något bättre och ska nog överleva detta också.

Nu vilar jag på rummet fram till 19:30, då vi ska träffas och äta lite ost och umgås. Sen blir det dusch och sömn så jag orkar med morgondagens alla olika trevligheter.

Hörs en annan dag. Puss på er!

Kommentarer

  • jenfa säger:

    Duktiga AB.. SAKNAR DIIIIIIIIIIIIIIIIIG puss :)

    Svar: Saknar dig också - JÄTTEMYCKET!! <3
    Ann-Britt

    2012-12-02 | 14:00:33

Kommentera inlägget här: