Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Tisdag

Kategori:

Då var tisdagen avklarad också, sista gången dessutom på vår "mattekurs" på jobbet. Rätt skönt att det är klart, har hållt på med det i typ 1,5 år? Eller nåt.. Länge, i alla fall...

Annars har dagen förflutit lugnt trots en drös vikarier på jobbet. 8 barn sjuka, kan ju ha berott på det. Hann med en sväng på gymmet efter jobbet och sen var det dags att åka hem och laga Korv Stroganoff på Tjock-falukorv och vispgrädde!! Jösses vad fett jag knör i mig, men fanimej så tror jag det funkar...!!!

I morgon börjar jag tidigt och ska kolla till min lilla tummetott efter jobbet. Hoppas den är som den ska.

Puss på er!

Kommentarer

  • Christopher säger:

    Ja hoppas att allt gått bra i morgon.

    2012-11-07 | 19:40:23

Kommentera inlägget här: