Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Torsdagsfredag!

Kategori:

Eftersom jag är ledig i morgon så är det officiellt torsdagsfredag. Har varit på facket i dag, riktigt lugnt och skönt. Fick styrt upp Grund 2, som vi ska ha i slutet av november. Får väl läsa på lite bättre senare inpå. Efter facket var det dags för gymmet igen. Så gott att det flyter på bättre igen. Eller, jag hoppas det. Jag pratade med min arbetsterapeut i dag och hon var lite fundersam över att jag fortfarande inte kan böja den yttre leden mer än jag gör. Ska dit på onsdag i nästa vecka och jag hoppas VERKLIGEN att allt är som det ska.

I morgon ska jag träna och städa. Dessutom ska jag hämta min nya klänning och väska. Orkade inte i dag. Fattas bara att den är ful, då blir jag trött!

Annars fortsätter jag med mitt fettätande. Konstaterar att jag inte orkar lika mycket på gymmet med nya kosten. Cyklar knappt 2 mil på en timme, istället för ungefär 2,2 som jag gör med normalkost. Styrkemässigt vet jag inte, eftersom jag är lite enarmad för tillfället. Annars håller jag mig riktigt mätt och belåten. Två veckor kvar på experimentet....

Ha en gooooo kväll, pussgurkor!

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Intressant med fettet! Det kommer att märkas när det når hjärnan..... Puss på dig!

    Svar: Kan det bli värre, menar du? ;)
    Ann-Britt

    2012-11-01 | 22:16:25

Kommentera inlägget här: