Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

And the winner is!

Kategori:

I går var det alltså dags för den avslutande deltävlingen i Pettersson cup. Sista tävlingen gick på Forsgården i år. Kallt som attan och kunde ju inte spela själv. Ledde stort inför sista matchen, så det var surt. Meeeeen... Fick en stand in-spelare vid namn Fredrik som försvarade min ära med heder. Slutade faktiskt som totalsegrare med fina priser. :)

Kvällen avslutades på Linnégatan hos Åsa och Sverker. God mat och dryck, eller.. Jag körde ju pga antibiotikan, men jag hade riktigt trevligt ändå.

I dag skulle jag testat att åka till gymmet och cyklat lite lätt, men vaknade helt dunderförkyld. Har alltså tillbringat dagen på soffan. Får väl ta itu med mig själv när jag mår bra igen.

I morgon går jag in på sjukskrivningsvecka nummer 3 och jag hoppas att jag får tid hos arbetsterapeuten snarast så jag öva upp min tumme. Börjar bli segt det här nu. :(

I kväll blir det Solsidan och mer vila..

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: