Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ännu en natt

Kategori:

Har sovit typ sammanlagt en timma i natt. Det kom in en tant på salen sent i gårkväll. Hon har snarkat som faaaaasen! Har aldrig hört något liknande! :( Fick öronproppar, men det hjälpte inte ett skit. Dessutom blir jag ju ändå väckt klockan 02 för min antibiotika och en halvtimma senare när de kopplar bort det igen. Sen väcks man 06 för tempen och 07:30 är det god morgon! Är dyngtrött just nu!

Fick just pratat med läkaren som opererade mig i går. Tydligen är det öppnat på två ställen i tummen och sen in i ledkulorna där de sköljt bort var. Fy fan, så äckligt!!

Jag får vara kvar tills i morgon, då de ska klippa upp gipset och kolla om det behöver sköljas igen. Hoppas inte det, eftersom det blir samma procedur som i går då med operation och bedövning och nedsövning och allt. Orkar inte..!!

I morgon blir det oavsett nytt ingrepp eller inte, nytt gips och X antal veckors sjukskrivning. Behöver ju två händer i mitt jobb och jag får absolut inte påfresta leden. :(

Nu känner jag mig enbart grinig... Blöh!

Puss på er, hörs kanske sen! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: