Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Avgipsad

Kategori:

Då har ytterligare ett par dagar gått på min låååånga sjukskrivning. I går hade jag besök av bästa Ulla som kom med fika och godis och bubbelvin. Så trevligt!!

I dag inledde jag återigen med min lilla morgonpromenad. Så vackert med sol och rimfrost och alla färger. Sen att dryga 2 km tar typ 50 minuter är ju ett annat problem. ;)

När min promenad var klar gjorde jag mig iordning och åkte ner till Lärarförbundet. Snacka lite skit och ut och äta lunch. Blev glatt överraskad av ytterligare en present. En fantastisk fin blomma och en IPad. Ja, den är ju inte min, som i min egen. Men så länge jag är invald i styrelsen så är den min.

Efter trevligt sällskap åkte jag till ortopeden i Varberg och blev av med gipset. Yihoo..!! Träffade den läkaren som hade tvångsinlagt mig i måndags. En käck kille. :) Tyvärr får jag äta antibiotika i två veckor till och gå på sjukgymnastik med handen, men ändå. Det såg okey ut. Tummen går inte att röra och tydligen kan den vara stel i 2-3 månader..!!!!! Hjälp!

Nu väntar kategorimöte med Lärarförbundet. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: