Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

En dag till helg

Kategori:

Jodå, det är det visst det. Jag inleder veckan med min lediga fredag. Känns fint! Fast tyvärr får jag ägna fredagen åt städning, eftersom det rört till sig med ännu en städfirma. På nåt vis verkar det som högre makter är emot att jag ska ha städfirma. Suck!

För er som undrar hur det går med min nya kost, så kan jag säga att det känns helmysko att dra i sig en massa fett. Herregud, det kan verkligen inte vara nyttigt på något sätt! Men jag har sagt tre veckor och så får det bli. Om jag nu inte sväller upp till dubbel storlek under dessa veckor. :D

I morgon är det dags att jobba fackligt igen. Dags att använda den fackliga delen av hjärnan igen! I morgon ska vi dessutom planera in vår Grund 2-utbildning som vi ska ha nere på Löftadalen i slutet i november. Höll ju i den i våras, men det har ju hänt en del sedan dess.

I morgon ska jag dessutom hämta min nya klänning och min handväska som kommit. Hoppas det blir braaaaaa!

Puss på er!

Kommentarer

  • Bec säger:

    Vaddå rört till det med städfirma? vad har du gjort du? har du vart elak mot de stackars polska flickorna? ;)

    2012-11-11 | 14:19:34
    Bloggadress: http://aswedishgirlinengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här: