Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Fixat och trixat

Kategori:

I dag har jag gått här hemma och skrotat och fixat. Har ju köpt nya gardiner, så de strök jag och hängde upp. Det tar ju sin lilla tid, eftersom jag inte har något tumgrepp. Höhö.. Det blev fint till slut i alla fall. Sen fick jag plockat bort en massa onödiga ljuslyktor och annat som aldrig används och lagt undan det i en kartong. När jag var klar med allt detta tog jag mig min dagliga promenad. Jättehärlig dag i dag också.

Efter promenad och dusch så skulle jag byta plåster på tummen. Då insåg jag att under plåster och "strips" så hade ju ena såret gått upp. Såg ut som Grand Canyon. På med joggisar och bort till Apoteket för att handla nya strips och förband. Hoppas att detta räcker nu. Har INGEN lust att besöka läkare och sy igen.

Nu kollar jag fotbollen och har tryckt i mig en påse Polly. Har nästan inte ätit något onyttigt alls på två veckor, så det var jag värd.

I morgon är det Pettersson cup med Åsa och Sverker... Sverket, menar jag.. ;) Jag ska gå bredvid och böla för att jag inte kan spela. Dessutom måste jag vara nykter på kvällen också. Bölböl..!

Näh.. Nu står det 1-1, så då kan jag kolla igen..

Puss!

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Din stand-in sitter bredvid och suger på en mellanöl. Han tar uppdraget på allvar.

    Svar: Det låter alldeles strålande! :)
    Ann-Britt

    2012-10-12 | 20:09:17

Kommentera inlägget här: