Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Härliga fredag!

Kategori:

I dag har jag haft en riktig mysfredag. Gick upp vid halv 9 och käkade frukost. Fixade lite med tvätt och sånt och sen åkte jag till gymmet. Vågade lyfta lite vikter i dag och det kändes fint. När jag kom hem bestämde jag mig för att rensa avloppet i handfatet, för det har runnit så jäääääkla långsamt! Okey.. Häller i kolijoxet och låter det stå en halvtimme. Sköljer sen med vatten och det som bubblade upp där ur...!!! Uiiiiiissssssssssccccchhhhhj...! :( Fy fan, så sunkigt! Blev tvungen att bada efteråt..!

Fick gjort mig en mumsig Caesarsallad till middag och vin...! Äntligen är antibiotikakuren slut. Vin, hurra! Nu har jag precis moffsat i mig en Anthon Bergs salmiakchoklad. Så gott!

På söndag ska jag testa LCHF i 3 veckor i vetenskapligt syfte. Jag återkommer med resultatet.

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: