Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ingen hemgång i dag heller :(

Kategori:

Väntade med iver in ronden i morse efter ytterligare en skitnatt, med ungefär noll sömn. Var ju helt övertygad om att få åka hem. När de klippte upp gipset, så hade inte svullnaden lagt sig så mycket som de hoppats på, så nähä.. Ingen hemfärd! :(

Nu måste jag vänta in en bakterieodling som blir klar i morgon. Hoppas, hoppas, hoppas..!

För övrigt har jag fått en glutenfri kanelbulle i dag på kanelbullens dag. Alltid nå't..! ;P

Hittade en sida på nätet med mineralsmink som verkade jättebra. Jag behöver verkligen nytt till mitt nylle. Det visade sig att de hade olika kit som man kunde välja på och sätta ihop lite som man ville. Jag fick fixat två ögonskuggor, en concealer, en foundation och en sorts primer och en borste för 599:-. Så jäkla prisvärt!! Nu ska jag hem och rensa bland mitt smink. Har väl inte så mycket annat att göra under några veckor. :(

Dessutom måste jag börja handla mascara igen, för nu har jag beslutat mig för att lägga av med fransarna ett tag.

När jag kommer hem ska jag bannemig ha en spa-dag hemma. Behöver noppra och fila och raka och peela mig. Känner mig så fuuuuuuul!! Usch!!

Nu är det snart en höjdpunkt på dagen igen - middag! ;P

Puss om vi inte hörs mer i dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: