Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Inte min dag i dag

Kategori:

Kom faktiskt upp hyggligt i tid i dag, 08:10. Jag kämpar verkligen med att ta mig upp på morgnarna och det kändes fint att som sagt komma upp i dag. Inledde som vanligt med frukost innan jag tänkte ge mig ut på min dagliga promenad.

Ska sätta mig och äta frukost och tar samtidigt och skakar filpaketet innan jag ska hälla upp. Det fullkomligt skvätter filmjölk i hela, jävla köket. Bord, stolar, väggar, fönster och golv - korkjävelen på paketet var inte ditskruvat!!!!! Faaaaaaaaaaaaaan!! Kul att inleda dagen med att städa bort det. Det går ju så fort med en hand, dessutom.

En hand, ja.. Nu håller tummen på att ömsa skinn. Ser ungefär ut som om tummen håller på att ruttna. Mycket snyggt, verkligen.

Sjukföljetongen fortsätter: ringde försäkringskassan för att ändra inkomst. Det har jag ju inte gjort på 100 år. Det ska tydligen vara jättelätt på 'Mina sidor' . Jodå.. Säkert! Fick det absolut inte att fungera, så det blir till att ringa i morgon igen. Blöh!

En trevlig sak i dag är i alla fall att jag köpt världens sötaste iPad-fodral - ett rosa! :D Matchar ju nu när jag kroniskt går klädd i rosa mjukiskläder..!

I morgon ska jag fika med Josse, jag behöver verkligen träna på att träffa folk.

Over and out! Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: