Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Jävligt trött

Kategori:

Inset att hemskickad inte är detsamma som frisk. Sovit 12 timmar i natt och försökte att gå på promenad förut i dag. Det var ju så soligt och fint så jag kände att jag var tvungen att gå ut. Har ju lovat läkaren dyrt och heligt att jag inte ska anstränga mig det minsta, så jag började gå sakta och försiktigt. Blev tamejfan helt slut..!! Hem igen och slängde mig i soffan. 
 
Får nog omvärdera mitt tänkesätt ett tag framöver. Ja, jag tappar all form av kondition och muskler när jag inte får röra mig, men.. Hade jag inte kommit i tid till läkaren så hade jag kanske inte levt nu. Får tänka så, fast det är läskigt att tänka så också. :(
 
Just nu känns det som att jag har typ influensa. Trött i kroppen och huvudvärk. Måste vila. 
 
 
Puss på er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: